صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

زبان: هندی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Kookie Gulati
بازیگران: Abhishek Bachchan ، Ileana D'Cruz ، Nikita Dutta ،
مدت زمان: 153 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم گاو نر بزرگ با زیرنویس فارسی فیلم The Big Bull 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم گاو نر بزرگ با زیرنویس فارسی فیلم The Big Bull 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک کارمند دفتری به نام همانت شاه (با بازی آبیشک باچان) است که با مادر و برادر کوچکتر خود ویرن زندگی میکند.

دانلود فیلم گاو نر بزرگ با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم تماشایی گاو بزرگ The Big Bull 2021 در مورد یک کارمند دفتری به نام همانت شاه (با بازی آبیشک باچان) است که با مادر و برادر کوچکتر خود ویرن زندگی میکند. اما زمانی که ویرن پول خود را در بازار سهام از دست میدهد، همانت برای کمک به وی مقداری پول تهیه کرده و برای پرداخت بدهی‌های برادرش در بازار سهام سرمایه‌گذاری میکند. اکنون همانت با استفاده از هوش خود سود بسیار زیادی به دست آورده و…

دانلود فیلم The Big Bull 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی گاو نر بزرگ The Big Bull 2021 به کارگردانی Kookie Gulati و نویسندگی Ahir Devesh ؛ محصول سال 2021 کشور هند می باشد، و ژانری اکشن،جنایی،معمایی،تخیلی و درام دارد..و توسط کمپانی Anand Pandit Motion Pictures تولید و منتشر شد! بازیگرانی همچون Abhishek Bachchan ,Nikita Dutta ,Ileana D’Cruz به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین این فیلم که براساس یک داستان واقعی و زندگی هرشاد مهتا، دلال بورس اوراق بهادار که طی یک دوره ۱۰ ساله از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ درگیر جرائم مالی شده بود، ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۸ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی توسط کمپانی Disney+ Hotstar و به صورت اینترنتی در کشور هندوستان منتشر شد؛ موسیقی متن این فیلم تماشایی نیز توسط گورو داسگوپتا و ساندیپ شیرودکار ساخته شده است؛ … از فیلم های پیشنهادی ما : برای فیلم سینمایی کارنان با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها