صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.1

imdb

ژانر: اکشن ، ترسناک ، جنایی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کره ،
کارگردان: Chung-Hyun Lee
بازیگران: Jong-seo Jun ، Park Shin-Hye ، Sung-ryung Kim ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم تماس با دوبله فارسی فیلم Call 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم تماس با دوبله فارسی فیلم Call 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. سو یون و یون سوک به طور اتفاقی از طریق تماس با تلفنی قدیمی با یکدیگر آشنا میشوند….

دانلود فیلم تماس با دوبله فارسی با لینک مستقیم

سو یون و یون سوک به طور اتفاقی از طریق تماس با تلفنی قدیمی با یکدیگر آشنا میشوند. سو یون متوجه میشود که یون سوک نیز در همین خانه زندگی میکند اما به مدت 20 سال از لحاظ زمانی با هم فاصله دارند. مدتی بعد این دو تصمیم میگیرند یک انتخاب کوچک برای سرنوشت خود داشته باشند که در نتیجه زندگی آنها تغییر میکند و…

دانلود فیلم Call 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی تماس Call 2020 به کارگردانی Chung-Hyun Lee و نویسندگی Sergio Casci ؛ محصول سال 2020 کشور کره می باشد، و ژانری جنایی،ترسناک و معمایی دارد.. و توسط کمپانی Yong Film منتشر شد. بازیگرانی همچون Park Shin-Hye ,Jong-seo Jun ,Sung-ryung Kim به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین این فیلم اولین بار در سال ۲۰۲۰ در نتفلیکس منتشر شد…. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم زندگی در یک سال با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها