صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Mitja Okorn
بازیگران: Cara Delevingne ، Cuba Gooding Jr. ، Jaden Smith ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم زندگی در یک سال با دوبله فارسی فیلم Life in a Year 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم زندگی در یک سال با دوبله فارسی فیلم Life in a Year 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. فیلم در مورد پسری جوان به نام دارین است که متوجه میشود عشق زندگی اش ایزابل در حال مرگ است و تنها یک سال فرصت زندگی کردن دارد….

دانلود فیلم زندگی در یک سال با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم در مورد پسری جوان به نام دارین است که متوجه میشود عشق زندگی اش ایزابل در حال مرگ است و تنها یک سال فرصت زندگی کردن دارد. اکنون دارین تصمیم میگیرد تا در آخرین سالی که ایزابل زنده است یک زندگی کامل به او هدیه داده و…

دانلود فیلم Life in a Year 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی زندگی در یک سال Life in a Year 2020 به کارگردانی Mitja Okorn و نویسندگی Jeffrey Addiss ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، و ژانری عاشقانه دارد.. و توسط کمپانی Sony Pictures منتشر شد. بازیگرانی همچون Jaden Smith ,Cara Delevingne ,Cuba Gooding Jr. به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۰ توسط کمپانی سونی در شبکه نمایش خانگی آمریکا منتشر شد…. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم کارآگاه چینی ها ۳ با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها