صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2007
ساخت کشور: ژاپن ،
کارگردان: Fumihiko Sori
بازیگران: Meisa Kuroki ، Shôsuke Tanihara ، Yasuko Matsuyuki ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن وکسیل با دوبله فارسی انیمیشن Vexille 2007 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن وکسیل با دوبله فارسی انیمیشن Vexille 2007 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در سال 2077 ساخت ماشین هایی به شکل انسان به تدریج به خطر مهمی تبدیل شده و در مقابل سازمان ملل قطع نامه ای را در منع ساخت ربات های انسان نما صادر می کند.

دانلود انیمیشن وکسیل با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در سال 2077 ساخت ماشین هایی به شکل انسان به تدریج به خطر مهمی تبدیل شده و در مقابل سازمان ملل قطع نامه ای را در منع ساخت ربات های انسان نما صادر می کند. یک مامور ویژه به نام “وکسیل” از آمریکا به توکیو اعزام می شود تا درباره گسترش تکنولوژی رباتیک توسط ژاپنی ها که به وسیله سازمان ملل ممنوع اعلام شده تحقیق کند…

دانلود انیمیشن Vexille 2007 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی وکسیل Vexille 2007 به کارگردانی Fumihiko Sori و نویسندگی Haruka Handa ؛ محصول سال 2007 کشور ژاپن می باشد، و ژانری اکشن و تخیلی دارد..بازیگرانی همچون Meisa Kuroki ,Shôsuke Tanihara ,Yasuko Matsuyuki به ایفای نقش پرداخته اند..صداپیشگانی چون میسا کوروکی و توشیوکی موریکاوا در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. انیمیشن زیبای وکسیل در تاریخ ۱۸ آگوست سال ۲۰۰۷ میلادی در کشور ژاپن به نمایش عموم درآمده است… از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود مستند شکستن مرزها: علم سیاره ما با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها