صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.1

imdb

ژانر: درام ، ماجراجویی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، چین ، مالزی ،
کارگردان: Michael Haussman
بازیگران: Dominic Monaghan ، Jonathan Rhys Meyers ، Josie Ho ،
مدت زمان: 104 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم لبه جهان با زیرنویس فارسی فیلم Edge of the World 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم لبه جهان با زیرنویس فارسی فیلم Edge of the World 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. فیلم Edge of the World 2021 ماجراهای سر جیمز بروک را به تصویر میکشد که از امپراتوری بریتانیا برای حاکمیت یک پادشاهی جنگل در دهه 1840 بورنئو سرپیچی کرد….

دانلود فیلم لبه جهان با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم Edge of the World 2021 ماجراهای سر جیمز بروک را به تصویر میکشد که از امپراتوری بریتانیا برای حاکمیت یک پادشاهی جنگل در دهه 1840 بورنئو سرپیچی کرد و برای پایان دادن به دزدی دریایی، برده داری و شکار سر، یک جنگ بی پایان را آغاز کرد…

دانلود فیلم Edge of the World 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی لبه جهان Edge of the World 2021 به کارگردانی Michael Haussman ؛ محصول سال 2021 کشور مالزی و چین می باشد، که با داشتن ژانر درام و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jonathan Rhys Meyers,Josie Ho ,Dominic Monaghan توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه آلوین و سنجاب ها 3 با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها