صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.1

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2011
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ، فرانسه ،
کارگردان: James Bobin
بازیگران: Amy Adams ، Chris Cooper ، Jason Segel ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم ماپت ها با دوبله فارسی فیلم The Muppets 2011 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ماپت ها با دوبله فارسی فیلم The Muppets 2011 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. حدود 20 الی 30 سال است که ماپت ها دیگر خودشان را نشان نداده اند و حالا در سال 2011 آنها دوباره بازگشته اند تا یک داستان جالب را برای طرفدارانشان به تصویر بکشند….

دانلود فیلم ماپت ها با دوبله فارسی با لینک مستقیم

حدود 20 الی 30 سال است که ماپت ها دیگر خودشان را نشان نداده اند و حالا در سال 2011 آنها دوباره بازگشته اند تا یک داستان جالب را برای طرفدارانشان به تصویر بکشند. داستان بدین شکل است که ماپت ها دوباره نمایشی ترتیب میدهند تا بدین وسیله سالن نمایشی که متعلق به آنهاست را از چنگال فردی که برای تصاحب آن دندان تیز کرده، نجات دهند و …

دانلود فیلم The Muppets 2011 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی ماپت ها The Muppets 2011 به کارگردانی James Bobin ؛ محصول سال 2011 کشور امریکا،فرانسه و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر خانوادگی،کمدی و فانتزی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Amy Adams, Jason Segel, Chris Cooper توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم آلیس در سرزمین عجایب با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها