صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2002
ساخت کشور: دانمارک ، فرانسه ،
کارگردان: Jannik Hastrup
مدت زمان: 75 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن پسری که میخواست خرس باشد با دوبله فارسی انیمیشن The Boy Who Wanted to Be a Bear 2002 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن پسری که میخواست خرس باشد با دوبله فارسی انیمیشن The Boy Who Wanted to Be a Bear 2002 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  داستان انیمیشن در مورد پسر بچه ای است که توسط خرس ها ربوده شده و مانند فرزند آن ها تربیت میشود….

دانلود انیمیشن پسری که میخواست خرس باشد با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان انیمیشن در مورد پسر بچه ای است که توسط خرس ها ربوده شده و مانند فرزند آن ها تربیت میشود. بعد از مدتی والدین کودک با ناامیدی خرس ها را شکار میکنند و پس از آن پسر بچه با این معضل روبرو میشود که واقع چه کسی است و…

دانلود انیمیشن The Boy Who Wanted to Be a Bear 2002 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی پسری که میخواست خرس باشد The Boy Who Wanted to Be a Bear 2002 به کارگردانی Jannik Hastrup ؛ محصول سال 2002 کشور فرانسه و دانمارک می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،فانتزی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Marlon Vilstrup, Joachim Boje Helvang, Otto Brandenburg توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه ماجراجویی های توئیتی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها