صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Miles Joris-Peyrafitte
بازیگران: Finn Cole ، Margot Robbie ، Travis Fimmel ،
مدت زمان: 98 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم سرزمین رویایی با دوبله فارسی فیلم Dreamland 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم سرزمین رویایی با دوبله فارسی فیلم Dreamland 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.داستان فیلم در دوران رکود اقتصادی بزرگ اتفاق افتاده و در مورد زنی جوان به نام آلیسون است که از یک بانک سرقت کرده و در شهری کوچک مخفی شده است….

دانلود فیلم سرزمین رویایی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان فیلم در دوران رکود اقتصادی بزرگ اتفاق افتاده و در مورد زنی جوان به نام آلیسون است که از یک بانک سرقت کرده و در شهری کوچک مخفی شده است. اکنون جایزه بگیری جوان به او علاقه مند شده و بر سر دوراهی قرار گرفته که به آلیسون کمک کند یا او را به پلیس تحویل دهد و…

دانلود فیلم Dreamland 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی سرزمین رویایی Dreamland 2019 به کارگردانی Miles Joris-Peyrafitte ؛ محصول سال 2019 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Finn Cole, Margot Robbie, Travis Fimmel توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جهش یافتگان نوظهور با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها