صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آلمان ، آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Terrence Malick
بازیگران: August Diehl ، Maria Simon ، Valerie Pachner ،
مدت زمان: 175 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم یک زندگی پنهان با دوبله فارسی فیلم A Hidden Life 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم یک زندگی پنهان با دوبله فارسی فیلم A Hidden Life 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. مردی اتریشی به نام فرانز یگشتاتر و همسرش فرانزیسکا در هیاهوی جنگ جهانی دوم مخالف سربازی و جنگیدن برای آلمان ها می‌باشند….

دانلود فیلم یک زندگی پنهان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مردی اتریشی به نام فرانز یگشتاتر و همسرش فرانزیسکا در هیاهوی جنگ جهانی دوم مخالف سربازی و جنگیدن برای آلمان ها می‌باشند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد به همراه همسرش یک زندگی جدید و مخفی را شروع کند. اما…

دانلود فیلم A Hidden Life 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی یک زندگی پنهان A Hidden Life 2019 به کارگردانی Terrence Malick ؛ محصول سال 2019 کشور امریکا،المان و انگلیس می باشد، که با داشتن ژانر درام،جنگی و عاشقانه در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون August Diehl, Valerie Pachner, Maria Simon توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جو جیتسو با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها