صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، چین ،
کارگردان: Glen Keane John Kahrs
بازیگران: Brycen Hall ، Glen Keane ، Ruthie Ann Miles ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن روی ماه با دوبله فارسی انیمیشن Over the Moon 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن روی ماه با دوبله فارسی انیمیشن Over the Moon 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  دختری به‌نام فی فی از طریق والیدنش با چانگ‌ی (Chang’e)، الهه ی چینی روی ماه، آشنا می‌شود….

دانلود انیمیشن روی ماه با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دختری به‌نام فی فی از طریق والیدنش با چانگ‌ی (Chang’e)، الهه ی چینی روی ماه، آشنا می‌شود. پس از درگذشت مادرش، فی فی در تلاش است تا وجود Chang’e را اثبات کند و به همین منظور یک سفینه فضایی را می‌سازد که به اندازه کافی قدرتمند است تا او را به ماه برسند و با این شخصیت افسانه‌ای ملاقات کند…

دانلود انیمیشن Over the Moon 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی روی ماه Over the Moon 2020 به کارگردانی Glen Keane, John Kahrs ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا و چین می باشد، که با داشتن ژانر تخیلی،انیمیشن و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Glen Keane, Brycen Hall, Ruthie Ann Milesتوانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه هالووین مبارک اسکوبی دو با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها