صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

ژانر: خانوادگی ، فانتزی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ،
کارگردان: Joe Nussbaum
بازیگران: Izabela Rose ، Kyle Howard ، Siena Agudong ،
مدت زمان: 95 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم جادوی وارونه با دوبله فارسی فیلم Upside-Down Magic 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جادوی وارونه با دوبله فارسی فیلم Upside-Down Magic 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  داستان فیلم درباره یک دختر بچه 13 ساله به نام نوری و دوست صمیمی او رینا است که هر دو دارای قدرت های عجیب و غریبی هستند….

دانلود فیلم جادوی وارونه با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان فیلم درباره یک دختر بچه 13 ساله به نام نوری و دوست صمیمی او رینا است که هر دو دارای قدرت های عجیب و غریبی هستند. آن ها با وجود این قدرت های ویژه وارد یک مدرسه جادوگری شده تا نیروهای خود را کنترل کنند اما …

دانلود فیلم Upside-Down Magic 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جادوی وارونه Upside-Down Magic 2020 به کارگردانی Joe Nussbaum ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا و کانادا می باشد، که با داشتن ژانر فانتزی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Izabela Rose, Siena Agudong, Kyle Howard توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم شرور با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها