صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: مالزی ،
کارگردان: Nizam Razak
بازیگران: Fadzli Mohd Rawi ، Nizam Razak ، Nur Fathiah Diaz ،
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن بوبو قهرمان کوچک 2 با دوبله فارسی انیمیشن BoBoiBoy: Movie 2 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن بوبو قهرمان کوچک 2 با دوبله فارسی انیمیشن BoBoiBoy: Movie 2 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. بوبو و دوستانش توسط تبهکاری به نام Retak’ka که سعی در بدست آوردن قدرت جادویی او دارد، تحت خطر قرار میگیرند….

دانلود انیمیشن بوبو قهرمان کوچک 2 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

بوبو و دوستانش توسط تبهکاری به نام Retak’ka که سعی در بدست آوردن قدرت جادویی او دارد، تحت خطر قرار میگیرند. این تبهکار در تلاش است تا قدرت های ماورایی خود را از بوبو پس بگیرد تا به قدرتمندترین فرد تبدیل و بر کهکشان مسلط شود. حالا بوبو همراه با دوستان خود، باید راهی برای شکست او قبل از اینکه قدرت هایش در دست فرد دیگری قرار بگیرد، پیدا کنند…

دانلود انیمیشن BoBoiBoy: Movie 2 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی بوبو قهرمان کوچک 2 BoBoiBoy: Movie 2 2020 به کارگردانی Nizam Razak ؛ محصول سال 2020 کشور مالزی می باشد، که با داشتن ژانر انیمیشن،کمدی،اکشن،فانتزی و موزیکال در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Nur Fathiah Diaz, Nizam Razak, Fadzli Mohd Rawi توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سینمایی تک تیرانداز: پایان آدمکش با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها