صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ، مجارستان ،
کارگردان: Gavin Rothery
بازیگران: Rhona Mitra ، Stacy Martin ، Theo James ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بایگانی با دوبله فارسی فیلم Archive 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بایگانی با دوبله فارسی فیلم Archive 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. با گذشت دو سال و نیم از یک قرارداد تحقیق سه ساله، جورج آلمور در آستانه دستیابی به موفقیت است.

دانلود فیلم بایگانی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

با گذشت دو سال و نیم از یک قرارداد تحقیق سه ساله، جورج آلمور در آستانه دستیابی به موفقیت است. در نیمه راه داخل یک کوه پوشیده از برف در نزدیکی کیوتو در یک مرکز مخفی با نام “The Garden” وجود دارد، او در حال کار بر روی مدلی است که یک اندروید معادل انسانی واقعی است. نمونه اولیه وی تقریباً کامل است اما…

دانلود فیلم Archive 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بایگانی Archive 2020 به کارگردانی Gavin Rothery ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا،انگلیس و مجارستان می باشد، که با داشتن ژانر فانتزی،تخیلی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Theo James, Stacy Martin, Rhona Mitra توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه آوازخوان با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها