صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

ژانر: اکشن ، تاریخی ، جنگی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Rod Lurie
بازیگران: Caleb Landry Jones ، Orlando Bloom ، Scott Eastwood ،
مدت زمان: 123 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم پاسگاه با دوبله فارسی فیلم The Outpost 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم پاسگاه با دوبله فارسی فیلم The Outpost 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. گروهی کوچک از سربازان امریکایی مجبور می شوند با بیش از 400 تروریست گروه طالبان درگیر شوند…

دانلود فیلم پاسگاه با دوبله فارسی با لینک مستقیم

پاسگاه قرار بود در سینماها اکران شود اما به دلیل وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا در روز 3 جولای 2020 از طریق سرویس های اینترنتی پخش فیلم به نمایش درآمد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 91% را بر اساس 69 ریویو بدست آورده که معادل نمره 7/77 از 10 است. پاسگاه داستانش را به شیوه ای باورپذیر و تکان دهنده تعریف کرده و کیفیت فنی بسیار بالای خود را تا به انتها حفظ می کند. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 71 از 100 را بر اساس نظر 18 منتقد به دست آورده که نشانگر نقدهای به طور کلی مثبت است.

دانلود فیلم The Outpost 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی پاسگاه The Outpost 2020 به کارگردانی Rod Lurie ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر جنایی،اکشن،تاریخی،جنگی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Scott Eastwood, Caleb Landry Jones, Orlando Bloom توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم ال کامینو: فیلم برکینگ بد با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها