صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.9

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Rian Johnson
بازیگران: Ana de Armas ، Chris Evans ، Daniel Craig ،
مدت زمان: 127 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم چاقو های تیز کرده با دوبله فارسی فیلم Knives Out 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم چاقو های تیز کرده با دوبله فارسی فیلم Knives Out 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. بعد از هشتاد و پنجمین سالگرد تولد یک رمان‎‌نویس مشهور به نام هارلان ترومبی، جسد او در عمارت محل سکونتش پیدا می‌شود.

دانلود فیلم چاقو های تیز کرده با دوبله فارسی با لینک مستقیم

بعد از هشتاد و پنجمین سالگرد تولد یک رمان‎‌نویس مشهور به نام هارلان ترومبی، جسد او در عمارت محل سکونتش پیدا می‌شود. در این شرایط، یک کارآگاه کنجکاو و خوش‌‎رفتار به نام بنوا بلانک به طور اسرارآمیزی، مسئولیت پیگیری این پرونده جنایی را برعهده می‌گیرد و…

دانلود فیلم Knives Out 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی چاقو های تیز کرده Knives Out 2019 به کارگردانی Rian Johnson ؛ محصول سال 2019 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر جنایی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Daniel Craig, Chris Evans, Ana de Armas توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم نابودگر 6 با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها