صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: درام ، علمی تخیلی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: کانادا ،
کارگردان: Isaac Ezban
بازیگران: Aml Ameen ، Georgia King ، Martin Wallström ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم موازی با دوبله فارسی فیلم Parallel 2018 با لینک مستقیم

دانلود فیلم موازی با دوبله فارسی فیلم Parallel 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. گروهی از دوستان به آینه ای برخورد می کنند که به آنها امکان این را می دهد که به جهان های موازی سفر کنند….

دانلود فیلم موازی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

در فیلم Parallel 2018 گروهی از دوستان به آینه ای برخورد می کنند که به آنها امکان این را می دهد که به جهان های موازی سفر کنند، چیزی نمی گذرد که متوجه می شود وارد کردن دانش و علم از آن طرف می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد و …

دانلود فیلم Parallel 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی موازی Parallel 2018 به کارگردانی Isaac Ezban ؛ محصول سال 2018 کشور کانادا می باشد، که با داشتن ژانر تخیلی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Aml Ameen, Martin Wallström, Georgia King توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن یک کامیون زباله کریسمس با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها