صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: جنگی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Spike Lee
بازیگران: Clarke Peters ، Delroy Lindo ، Jonathan Majors ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم پنج هم خون با دوبله فارسی فیلم Da 5 Bloods 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم پنج هم خون با دوبله فارسی فیلم Da 5 Bloods 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درباره چهار کهنه سرباز آمریکاییِ آفریقایی تبار است که به کشور ویتنام بازمی‌گردند تا بقایای جسد رهبر جوخه خود را پیدا کنند….

دانلود فیلم پنج هم خون با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم Da 5 Bloods 2020 درباره چهار کهنه سرباز آمریکاییِ آفریقایی تبار است که به کشور ویتنام بازمی‌گردند تا بقایای جسد رهبر جوخه خود را پیدا کنند و گنجینه‌ای که هنگام خدمت سربازی در آنجا پنهان کرده‌اند را بازیابند اما…

دانلود فیلم Da 5 Bloods 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی پنج هم خون Da 5 Bloods 2020 به کارگردانی Spike Lee ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر جنگی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Delroy Lindo, Jonathan Majors, Clarke Peters توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه اسپوکلی و بچه گربه های کریسمس با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها