صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Clay Kaytis
بازیگران: Darby Camp ، Judah Lewis ، Kurt Russell ،
مدت زمان: 106 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم ماجراهای کریسمس با دوبله فارسی فیلم The Christmas Chronicles 2018 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ماجراهای کریسمس با دوبله فارسی فیلم The Christmas Chronicles 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  یک برادر و خواهر ماجراجو تصمیم دارند تا برای شب کریسمس، بابانوئل را جلوی دوربین ببرند و یک اتفاق غیرمنتظره ای را تدارک ببینند….

دانلود فیلم ماجراهای کریسمس با دوبله فارسی با لینک مستقیم

یک برادر و خواهر ماجراجو تصمیم دارند تا برای شب کریسمس، بابانوئل را جلوی دوربین ببرند و یک اتفاق غیرمنتظره ای را تدارک ببینند که بیشتر بچه‎ها تنها می‌توانند آن را در رویا تصور کنند…

دانلود فیلم The Christmas Chronicles 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی ماجراهای کریسمس The Christmas Chronicles 2018 به کارگردانی Clay Kaytis ؛ محصول سال 2018 کشور فرانسه،کانادا،بلژیک می باشد، که با داشتن ژانر وسترن و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Kurt Russell, Darby Camp, Judah Lewis توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه چیکو بن بن با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها