صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ، فرانسه ،
کارگردان: Sean Ellis
بازیگران: Brian Caspe ، Cillian Murphy ، Jamie Dornan ،
مدت زمان: 119 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم انتروپوید با دوبله فارسی فیلم Anthropoid 2016 با لینک مستقیم

دانلود فیلم انتروپوید با دوبله فارسی فیلم Anthropoid 2016 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.راینهارد هایدریش (دتلف بات)، طراح اصلی راه حل نهایی، رهبر نیروهای نازی در چکسلواکی اشغال شده توسط آلمان هاست….

دانلود فیلم انتروپوید با دوبله فارسی با لینک مستقیم

راینهارد هایدریش (دتلف بات)، طراح اصلی راه حل نهایی، رهبر نیروهای نازی در چکسلواکی اشغال شده توسط آلمان هاست. جوزف گابکیک (کیلین مورفی) و جان کابیس (جیمی درنان) دو سرباز تبعیدی از ارتش چکسلواکی هستند که در دسامبر ۱۹۴۱ وارد وطن اشغالی خود می‌شوند. در شهری محبوس و با امکانات و اطلاعاتی محدود، این دو باید راهی برای ترور هایدریش بیابند؛ عملیاتی که چهره اروپا را تغییر خواهد داد…

دانلود فیلم Anthropoid 2016 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی انتروپوید Anthropoid 2016 به کارگردانی Sean Ellis ؛ محصول سال 2016 کشور امریکا،انگلیس و فرانسه می باشد، که با داشتن ژانر اکشن، عاشقانه،جنگی و تاریخی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jamie Dornan, Cillian Murphy, Brian Caspe توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم دادگاه شیکاگو 7 با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها