صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.8

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ، کانادا ، هنگ کنگ ،
کارگردان: Michael Rianda
بازیگران: Abbi Jacobson ، Danny McBride ، Maya Rudolph ،
مدت زمان: 114 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن میچل ها در مقابل ماشین ها با دوبله فارسی انیمیشن The Mitchells vs the Machines 2021 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن میچل ها در مقابل ماشین ها با دوبله فارسی انیمیشن The Mitchells vs the Machines 2021 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان خانواده ای عجیب و غریب را دنبال می‌کند که یک سفر جاده‌ای را آغاز میکنند….

دانلود انیمیشن میچل ها در مقابل ماشین ها با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن میچل ها در مقابل ماشین ها The Mitchells vs. the Machines داستان خانواده ای عجیب و غریب را دنبال می‌کند که یک سفر جاده‌ای را آغاز میکنند اما در مسیر با قیام ربات هایی مواجه میشوند که که قصد پاکسازی زمین از انسان ها را دارند و حالا خانواده میچل باید با آنها مبارزه کنند…

دانلود انیمیشن The Mitchells vs the Machines 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی میچل ها در مقابل ماشین ها The Mitchells vs the Machines 2021 به کارگردانی Michael Rianda ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا،کانادا و هنگ کنگ می باشد، که با داشتن ژانر انیمیشن،کمدی و موزیکال و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Abbi Jacobson, Danny McBride, Maya Rudolph توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها