صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.5

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Daniel Zirilli
بازیگران: Johnny Strong ، Marko Zaror ، Vladimir Kulich ،
مدت زمان: 87 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم نامیرا با زیرنویس فارسی فیلم Invincible 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم نامیرا با زیرنویس فارسی فیلم Invincible 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد سرهنگ جان تیلور است که مخترع میلیاردر لئور تسکا را برای تأمین بودجه یک سایت سیاه مخفی استخدام میکند.

دانلود فیلم نامیرا با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد سرهنگ جان تیلور است که مخترع میلیاردر لئور تسکا را برای تأمین بودجه یک سایت سیاه مخفی استخدام میکند. او قصد دارد تا از فناوری جدید نانو تسکا، برای برنامه های نظامی که توسط دانشمندان تهیه شده است، استفاده کرده و…

دانلود فیلم Invincible 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی نامیرا Invincible 2020 به کارگردانی Daniel Zirilli ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Johnny Strong, Marko Zaror, Vladimir Kulich توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم چهار روز خوب با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها