صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.2

imdb

ژانر: کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: نیوزلند ،
کارگردان: Paul Murphy
بازیگران: Francis Biggs ، Samuel Austin ، Unaloto Funaki ،
مدت زمان: 87 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم جنایتکاران خبیث حقیر با زیرنویس فارسی فیلم Lowdown Dirty Criminals 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جنایتکاران خبیث حقیر با زیرنویس فارسی فیلم Lowdown Dirty Criminals 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد دو مرد جوان ساده لوح به نام فردی و ماروین است که برای دست یافتن به یک زندگی بهتر، به کارهای خلاف روی می‌آوردند…..

دانلود فیلم جنایتکاران خبیث حقیر با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم تماشایی جنایتکاران خبیث حقیر Lowdown Dirty Criminals 2020 در مورد دو مرد جوان ساده لوح به نام فردی و ماروین است که برای دست یافتن به یک زندگی بهتر، به کارهای خلاف روی می‌آوردند. اما از آن جایی که هر کار خلافی عواقبی در پی خواهد داشت، آن‌ها نیز با مشکلات ترسناکی روبرو میشوند تا اینکه…

دانلود فیلم Lowdown Dirty Criminals 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جنایتکاران خبیث حقیر Lowdown Dirty Criminals 2020 به کارگردانی Paul Murphy ؛ محصول سال 2020 کشور نیوزلند می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Samuel Austin, Francis Biggs, Unaloto Funaki توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن یاکاری سفری دیدنی با زبان انگلیسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها