صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.6

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آلمان ، بلژیک ، فرانسه ،
کارگردان: Toby Genkel Xavier Giacometti
بازیگران: Diana Amft ، Oscar Douieb ، Patrick Bach ،
مدت زمان: 82 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود انیمیشن یاکاری سفری دیدنی انیمیشن Yakari A Spectacular Journey 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن یاکاری سفری دیدنی انیمیشن Yakari A Spectacular Journey 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در حالی که قبیله سرخپوست‌ها آماده حرکت به سوی سرزمینی جدید است، یاکاری ماجراجویی خود را به دنیایی از ناشناخته‌ها آغاز میکند….

دانلود انیمیشن یاکاری سفری دیدنی با لینک مستقیم

در انیمیشن تماشایی یاکاری: سفری دیدنی Yakari: A Spectacular Journey خواهید دید در حالی که قبیله سرخپوست‌ها آماده حرکت به سوی سرزمینی جدید است، یاکاری ماجراجویی خود را به دنیایی از ناشناخته‌ها آغاز میکند. او در طول مسیر، عقابی اسرارآمیز را ملاقات میکند که یکی از پرهای زیبای خود را به یاکاری هدیه میدهد. از این پس یاکاری با داشتن این هدیه زیبا قادر خواهد بود با حیوانات صحبت کرده و…

دانلود انیمیشن Yakari A Spectacular Journey 2020 با لینک مستقیم

انیمیشن سینمایی یاکاری سفری دیدنی Yakari A Spectacular Journey 2020 به کارگردانی Xavier Giacometti, Toby GenkelBrent Cote ؛ محصول سال 2020 کشور آلمان،فرانسه و بلژیک می باشد، که با داشتن ژانر تنینیشن،خانوادگی،کمدی و وسترن و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Brent CoteJohn Rhys-Davies, Sara Waisglass, Shawn RobertsDiana Amft, Patrick Bach, Oscar Douieb توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فلیم مکس کلود با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها