صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.9

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کانادا ،
کارگردان: Patrice Laliberté
مدت زمان: 83 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم سقوط با زیرنویس فارسی فیلم The Decline 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم سقوط با زیرنویس فارسی فیلم The Decline 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد ساکنان یک اردوگاه دور افتاده است که پس از وقوع یک حادثه مهلک به وحشت افتاده و اکنون باید برای مرگ و زندگی تلاش کنند …..

دانلود فیلم سقوط با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد ساکنان یک اردوگاه دور افتاده است که پس از وقوع یک حادثه مهلک به وحشت افتاده و اکنون باید برای مرگ و زندگی تلاش کنند همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ توسط نتفلیکس در آمریکا منتشر شد.

دانلود فیلم The Decline 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی سقوط The Decline 2020 به کارگردانی Patrice Laliberté ؛ محصول سال 2020 کشور کانادا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Guillaume Laurin, Marie-Evelyne Lessard, Réal Bossé توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم خفه شده با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها