صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: جنایی ، درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Miranda July
بازیگران: Debra Winger ، Evan Rachel Wood ، Richard Jenkins ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم کجیلیونر با دوبله فارسی فیلم Kajillionaire 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم کجیلیونر با دوبله فارسی فیلم Kajillionaire 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. بعد از این که والدین خلافکار یک دختر، از یک غریبه می خواهند که در یکی از سرقت های بزرگی که در حال برنامه ریزی اش هستند، همکاری کند، زندگی آن دختر دچار چالش می شود…

دانلود فیلم کجیلیونر با دوبله فارسی با لینک مستقیم

بعد از این که والدین خلافکار یک دختر، از یک غریبه می خواهند که در یکی از سرقت های بزرگی که در حال برنامه ریزی اش هستند، همکاری کند، زندگی آن دختر دچار چالش می شود و فیلم Kajillionaire 2020 در جشنواره های فیلم برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت سه جایزه معتبر دیگر شده است.

دانلود فیلم Kajillionaire 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی کجیلیونر No Place 2020 به کارگردانی Miranda July ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر جنایی،کمدی و درام و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Richard Jenkins, Debra Winger, Evan Rachel Wood توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم هیچ جا با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها