صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: اکشن ، هندی ،
زبان: هندی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Abrid Shine
بازیگران: Jiji Scaria ، Neeta Pillai ، Sanoop Dinesh ،
مدت زمان: 126 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم استاد کونگ فو با زیرنویس فارسی فیلم The Kung Fu Master 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم استاد کونگ فو با زیرنویس فارسی فیلم The Kung Fu Master 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک خواهر و برادر به نام ریشی و ریتو رام است که هر دو استاد هنرهای رزمی هستند و زندگی آرامی را سپری میکنند…..

دانلود فیلم استاد کونگ فو با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم تماشایی استاد کونگ فو The Kung Fu Master 2020 در مورد یک خواهر و برادر به نام ریشی و ریتو رام است که هر دو استاد هنرهای رزمی هستند و زندگی آرامی را سپری میکنند. اما زندگی آرام آن‌ها زمانی که با یک باند خلافکار و بدنام روبرو میشوند به کلی نابود شده و…

دانلود فیلم The Kung Fu Master 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی استاد کونگ فو The Kung Fu Master 2020 به کارگردانی Abrid Shine ؛ محصول سال 2020 کشور هند می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Neeta Pillai, Jiji Scaria, Sanoop Dinesh توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم آسمان نیمه شب با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها