صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

ژانر: درام ، راز آلود ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: استرالیا ،
کارگردان: Tony Tilse
بازیگران: Essie Davis ، Nathan Page ، Rupert Penry-Jones ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خانم فیشر و راز اشک‌ها با زیرنویس فارسی فیلم Miss Fisher and the Crypt of Tears 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خانم فیشر و راز اشک‌ها با زیرنویس فارسی فیلم Miss Fisher and the Crypt of Tears 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد زنی جوان به نام خانم فیشر است که پس از آزادی از حبس ناعادلانه در یکی از زندان های اورشلیم، متوجه وجود جواهرات گرانبهایی شده که رازی مهم را با خود به همراه دارند….

دانلود فیلم خانم فیشر و راز اشک‌ها با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد زنی جوان به نام خانم فیشر است که پس از آزادی از حبس ناعادلانه در یکی از زندان های اورشلیم، متوجه وجود جواهرات گرانبهایی شده که رازی مهم را با خود به همراه دارند. اکنون خانم فیشر درگیر حل معماهای مربوط به یک نفرین باستانی که موجب ناپدید شدن مشکوک یک قبیله قدیمی گشته است شده و…

دانلود فیلم Miss Fisher and the Crypt of Tears 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خانم فیشر و راز اشک‌ها Miss Fisher and the Crypt of Tears 2020 به کارگردانی Tony Tilse ؛ محصول سال 2020 کشور استرالیا می باشد، که با داشتن ژانر معمایی و درام و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Essie Davis, Nathan Page, Rupert Penry-Jones توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم زمین و خون با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها