صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

ژانر: تاریخی ، درام ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: انگلستان ، فرانسه ،
کارگردان: Philippa Lowthorpe
بازیگران: Gugu Mbatha-Raw ، Jessie Buckley ، Keira Knightley ،
مدت زمان: 107 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بدرفتاری با زیرنویس فارسی فیلم Misbehaviour 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بدرفتاری با زیرنویس فارسی فیلم Misbehaviour 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد وقایع مربوط به یک مسابقه بین المللی زیبایی به نام دوشیزه دنیا است که هر ساله توسط سازمانی به همین نام برگزار میشود….

دانلود فیلم بدرفتاری با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد وقایع مربوط به یک مسابقه بین المللی زیبایی به نام دوشیزه دنیا است که هر ساله توسط سازمانی به همین نام برگزار میشود. اما در سال ۱۹۷۰ و برای اولین بار یک زن سیاه پوست در این مسابقات برنده شده و…

دانلود فیلم Misbehaviour 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بدرفتاری Misbehaviour 2020 به کارگردانی Philippa Lowthorpe ؛ محصول سال 2020 کشور انگلیس و فرانسه می باشد، که با داشتن ژانر کمدی،تاریخی و درام و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Keira Knightley, Gugu Mbatha-Raw, Jessie Buckley توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سگ های انگلیسی در بانکوک با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها