صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.3

imdb

ژانر: بیوگرافی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: George Nolfi
بازیگران: Anthony Mackie ، Nicholas Hoult ، Samuel L. Jackson ،
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بانکدار با زیرنویس فارسی فیلم The Banker 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بانکدار با زیرنویس فارسی فیلم The Banker 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد دو کارآفرین آمریکایی آفریقایی ‌تبار به نام‌ های برنارد گرت و جو موریس است…..

دانلود فیلم بانکدار با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم در دهه ۱۹۶۰ میلادی اتفاق افتاده و در مورد دو کارآفرین آمریکایی آفریقایی ‌تبار به نام‌ های برنارد گرت و جو موریس است. آن ها مردی سفید پوست از طبقه کارگر جامعه را استخدام میکنند و از وی میخواهند به صورت ساختگی مدیریت فعالیت های تجاری آن ها را بر عهده بگیرد. از سوی دیگر، گرت و موریس در پوشش خدمتکار و راننده این فرد ظاهر شده و…

دانلود فیلم The Banker 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی کارآگاه بچه The Banker 2020 به کارگردانی George Nolfi ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی،درام و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Anthony Mackie, Samuel L. Jackson, Nicholas Hoult توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند دولت پسران با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها