صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

ژانر: اکشن ، تاریخی ، درام ،
زبان: کره ای
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کره ،
کارگردان: Jae-Hoon Choi
بازیگران: Hyeon-soo Kim ، Jang Hyuk ، Joe Taslim ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم شمشیرباز با زیرنویس فارسی فیلم The Swordsman 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم شمشیرباز با زیرنویس فارسی فیلم The Swordsman 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.داستان یکی از بزرگترین شمشیربازان و نگهبانان سلطنتی چوسان یعنی Tae-yul (با بازی جانگ هیوک) را روایت می کند که در نتیجه درگیری بین سلسله های Qing و Ming مجبور به پنهان شدن می شود اما در عین حال از زندگی جدید خود در انزوا خوشحال است.

دانلود فیلم شمشیرباز با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

شمشیرباز، داستان یکی از بزرگترین شمشیربازان و نگهبانان سلطنتی چوسان یعنی Tae-yul (با بازی جانگ هیوک) را روایت می کند که در نتیجه درگیری بین سلسله های Qing و Ming مجبور به پنهان شدن می شود اما در عین حال از زندگی جدید خود در انزوا خوشحال است. بزرگترین شمشیرباز چوسان پس از کور شدن در کودتا علیه پادشاه، دور از عذاب شهر خود مخفی می شود. اما هنگامی که قاچاقچیان دخترش را می دزدند، او چاره ای ندارد جز اینکه یکبار دیگر شمشیر خود را براند…

دانلود فیلم The Swordsman 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی شمشیرباز The Swordsman 2020 به کارگردانی Jae-Hoon Choi ؛ محصول سال 2020 کشور کره جنوبی می باشد، که با داشتن ژانر درام ، اکشن و تاریخی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jang Hyuk, Hyeon-soo Kim, Joe Taslim توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم شیفت آخر با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها