صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.9

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، تایلند ،
کارگردان: Justin Lee
بازیگران: Drew Pinsky ، Ed Morrone ، Randy Couture ،
مدت زمان: 80 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم آخرین قتل با دوبله فارسی فیلم Final Kill 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم آخرین قتل با دوبله فارسی فیلم Final Kill 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.درباره یک متخصص حفاظت است که تصمیم می گیرد قبل از بازنشستگی، یک شغل دیگر را به عنوان آخرین کارش انجام دهد….

دانلود فیلم آخرین قتل با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم Final Kill 2020 درباره یک متخصص حفاظت است که تصمیم می گیرد قبل از بازنشستگی، یک شغل دیگر را به عنوان آخرین کارش انجام دهد. او محافظت از زوجی در کاستاریکا که هشت میلیون دلار از یک خانواده ی خلافکار بی رحم دزدیده اند را بر عهده میگیرد تا جان آنها را نجات دهد اما…

دانلود فیلم Final Kill 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی آخرین قتل Final Kill 2020 به کارگردانی Justin Lee ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا و تایلند می باشد، که با داشتن ژانر اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Ed Morrone, Randy Couture, Drew Pinsky توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 3.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم ذویداد اصلی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها