صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.8

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jay Karas
بازیگران: Adam Pally ، Seth Carr ، Tichina Arnold ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم رویداد اصلی با دوبله فارسی فیلم The Main Event 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم رویداد اصلی با دوبله فارسی فیلم The Main Event 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درباره پسربچه‌ای به نام لئو تامپسون است که علاقه فراوانی به ورزش کشتی دارد، پس از پیدا کردن یک ماسک جادویی، توانایی مبارزه با قوی‌ترین افراد را بدست می‌آورد….

دانلود فیلم رویداد اصلی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم The Main Event 2020 درباره پسربچه‌ای به نام لئو تامپسون است که علاقه فراوانی به ورزش کشتی دارد، پس از پیدا کردن یک ماسک جادویی، توانایی مبارزه با قوی‌ترین افراد را بدست می‌آورد. در ادامه، لئو تصمیم می‌گیرد که با استفاده از قابلیت خارق‌العاده این ماسک، در رقابت‌های کشتی حرفه‌ای شرکت کند و…

دانلود فیلم The Main Event 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی رویداد اصلی The Main Event 2020 به کارگردانی Jay Karas ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر فانتزی،خانوادگی و کمدی، اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Seth Carr, Tichina Arnold, Adam Pally توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم خانواده کلاوس با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها