صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: اکشن ، تاریخی ، جنگی ، درام ،
زبان: روسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: روسیه ،
کارگردان: Vadim Shmelyov
بازیگران: Artyom Gubin ، Igor Yudin ، Lubov Konstantinova ،
مدت زمان: 136 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم آخرین مرز با زیرنویس فارسی فیلم The Last Frontier 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم آخرین مرز با زیرنویس فارسی فیلم The Last Frontier 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان ایستادگی و مقاومت قهرمانانه دانشجویان دانشکده افسری پودولسک در خارج از مسکو و در سال ۱۹۴۱ میلادی را روایت میکند…

دانلود فیلم آخرین مرز با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم تماشایی آخرین مرز The Last Frontier 2020 داستان ایستادگی و مقاومت قهرمانانه دانشجویان دانشکده افسری پودولسک در خارج از مسکو و در سال ۱۹۴۱ میلادی را روایت میکند. این دانشجویان از مدارس پیاده نظام و توپخانه پودولسک به خط دفاعی ایلینسکی اعزام شدند و در کنار واحدهایی از ارتش ۴۳ شوروی جنگیدند تا قبل از رسیدن نیروهای کمکی، جلوی پیشروی آلمان‌ها را بگیرند؛ در این میان مردان جوان ارتش، بدون اینکه به افزایش تعداد نیروهایشان امید داشته باشند، در نبردی حدودا دو هفته‌ای، برای جلوگیری از پیشروی نیروهای کارکشته آلمان به سمت مسکو، جان خود را به خطر اندختند. این فیلم تنها روایت جنگ نیست بلکه عشق، دوستی واقعی و راه رسیدن به مردانگی را به نمایش میگذارد. حدود ۳۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشکده و افسران فرماندهی برای حفظ آخرین خط دفاعی به خارج از مسکو اعزام شدند که بیشتر آ‌ن‌ها تا ابد در آنجا ماندند.

دانلود فیلم The Last Frontier 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی آخرین مرز The Last Frontier 2020 به کارگردانی Vadim Shmelyov ؛ محصول سال 2020 کشور روسیه می باشد، که با داشتن ژانر جنگی،تاریخی و اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Artyom Gubin, Lubov Konstantinova, Igor Yudin توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم ببرهای کاغذی با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها