صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

ژانر: اکشن ، کمدی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Quoc Bao Tran
بازیگران: Peter Adrian Sudarso ، Ron Yuan ، Yuji Okumoto ،
مدت زمان: 108 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم ببرهای کاغذی با زیرنویس فارسی فیلم The Paper Tigers 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ببرهای کاغذی با زیرنویس فارسی فیلم The Paper Tigers 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد سه اعجوبه کونگ فو است که اکنون به مردانی میانسال تبدیل شده‌اند که هر کدام زندگی آرامی را همراه با خانواده‌هایشان سپری میکنند….

دانلود فیلم ببرهای کاغذی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم تماشایی ببرهای کاغذی The Paper Tigers 2020 در مورد سه اعجوبه کونگ فو است که اکنون به مردانی میانسال تبدیل شده‌اند که هر کدام زندگی آرامی را همراه با خانواده‌هایشان سپری میکنند. اما زمانی که استاد آن‌ها به قتل میرسد، این سه بار دیگر دور هم جمع شده تا با افزایش مهارت‌های خود انتقام مرگ استادشان را بگیرند اما…

دانلود فیلم The Paper Tigers 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی ببرهای کاغذی The Paper Tigers 2020 به کارگردانی Quoc Bao Tran ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Peter Adrian Sudarso, Yuji Okumoto, Ron Yuan توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم پدر چهار فرزند و وایکینگ ها با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها