صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: درام ، فانتزی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2022
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jessica Harmon
بازیگران: Ben Wilkinson ، Eric Keenleyside ، Giordana Venturi ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم ریپ در زمان با زیرنویس فارسی فیلم Rip in Time 2022 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ریپ در زمان با زیرنویس فارسی فیلم Rip in Time 2022 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در فیلم ریپ در زمان سارا کشاورزی است که با مردی آشنا می شود که ادعا دارد از سال 1787 آمده است! طولی نمی کشد که سارا در وجود خودش متوجه احساسات عاشقانه ای به سبک قدیمی ها می شود، احساساتی که به اندازه داستان این مرد بی منطق اند.

دانلود فیلم ریپ در زمان با زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم

در فیلم ریپ در زمان سارا کشاورزی است که با مردی آشنا می شود که ادعا دارد از سال 1787 آمده است! طولی نمی کشد که سارا در وجود خودش متوجه احساسات عاشقانه ای به سبک قدیمی ها می شود، احساساتی که به اندازه داستان این مرد بی منطق اند.

دانلود فیلم Rip in Time 2022 با زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم

فیلم Rip in Time محصول کشور کانادا و در ژانر درام ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Jessica Harmon در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم ریپ در زمان بازیگرانی چون Ben Wilkinson، Eric Keenleyside، Giordana Venturi، Joshua Black، Niall Matter، Torrey DeVitto، Trent Pryor، و… به ایفای نقش پرداخته اند. ..از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم غیرمنتظره با زیرنویس فارسی اینجا کلیک-نمایید.

ژانرها