صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.2

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2022
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Josh Gordon
بازیگران: Adam Murray ، Brett Gelman ، Clayton English ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم لایل لایل کروکودیل با زیرنویس فارسی فیلم Lyle, Lyle, Crocodile 2022 با لینک مستقیم

دانلود فیلم لایل لایل کروکودیل با زیرنویس فارسی فیلم Lyle, Lyle, Crocodile 2022 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. هنگامی که خانواده پریم به نیویورک نقل مکان می کنند، برای پسر کوچکشان سخت است که با مدرسه و دوستان جدیدش خو بگیرد. اما وقتی لایل را پیدا می کند، همه چیز عوض می شود. لایل، کروکودیلی آوازخوان است که عاشق حمام کردن، خاویار و موسیقی خوب است.

دانلود فیلم لایل لایل کروکودیل با زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم

هنگامی که خانواده پریم به نیویورک نقل مکان می کنند، برای پسر کوچکشان سخت است که با مدرسه و دوستان جدیدش خو بگیرد. اما وقتی لایل را پیدا می کند، همه چیز عوض می شود. لایل، کروکودیلی آوازخوان است که عاشق حمام کردن، خاویار و موسیقی خوب است.

دانلود فیلم Lyle, Lyle, Crocodile 2022 با زیرنویس چسبیده فارسی با لینک مستقیم

فیلم Lyle, Lyle, Crocodile محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Josh Gordon در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم لایل لایل کروکودیل بازیگرانی چون Adam Murray، Brett Gelman، Clayton English، Constance Wu، Don DiPetta، Ego Nwodim، Jason Kravits، Javier Bardem، Joshua Vasquez، Lindsey Moser و… به ایفای نقش پرداخته اند. ….از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم جدال دو کارآگاه با زیرنویس فارسی اینجا کلیک-نمایید.

ژانرها