صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.6

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2017
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: David Dhawan
مدت زمان: 130 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم دوقلوها ۲ با دوبله فارسی فیلم Judwaa 2 2017 با لینک مستقیم

دانلود فیلم دوقلوها ۲ با دوبله فارسی فیلم Judwaa 2 2017 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. پرم (Prem) و راجا (Raja) برادرهای دوقلویی هستند که در هنگام تولد از یکدیگر جدا می شوند، اما از طریق رفلکس ها به یکدیگر متصل هستند.

دانلود فیلم دوقلوها ۲ با دوبله فارسی با لینک مستقیم

پرم (Prem) و راجا (Raja) برادرهای دوقلویی هستند که در هنگام تولد از یکدیگر جدا می شوند، اما از طریق رفلکس ها به یکدیگر متصل هستند. آنها در بزرگسالی مجدداً باهم متحد میشوند و تصمیم میگیرند که …

دانلود فیلم Judwaa 2 2017 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی دوقلوها ۲ یا جودوا 2 (Judwaa 2) که با نام Twins 2 نیز شناخته میشود، فیلمی محصول سال ۲۰۱۷ و به کارگردانی دیوید داوان است. قسمت اول این فیلم در سال 1997 منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون وارون داوان، ژاکلین فرناندز، تاپسی پانو، انوپم کهیر، راجپال یاداو، پاوان مالهوترا، ویوان بهاتنا، ذاکر حسین، ساچین خدکار، پراکی شاه، اوپاسانا سینق، راجپال یاداو، مانوج جوشی، چارلی کارتر، بِنی بِریال، جانی لور و… ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم کاندیدای دریافت پنج جایزه از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. ………. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم قسمت بالایی با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها