صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

ژانر: درام ، راز آلود ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2017
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Neil Burger
بازیگران: Bryan Cranston ، Kevin Hart ، Nicole Kidman ،
مدت زمان: 125 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم قسمت بالایی با دوبله فارسی فیلم The Upside 2017 با لینک مستقیم

دانلود فیلم قسمت بالایی با دوبله فارسی فیلم The Upside 2017 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  مردی ثروتمند به نام فیلیپ که از بیماری فلج چهاراندام رنج می‌برد، یک مرد بیکار با سابقه کیفری را استخدام می‌کند تا در انجام امور روزمره به او کمک نماید.

دانلود فیلم قسمت بالایی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مردی ثروتمند به نام فیلیپ که از بیماری فلج چهاراندام رنج می‌برد، یک مرد بیکار با سابقه کیفری را استخدام می‌کند تا در انجام امور روزمره به او کمک نماید. با گذشت زمان، رابطه میان این دو نفر صمیمانه‌تر می‌شود و فیلیپ به این نتیجه می‌رسد که زندگی ارزش جنگیدن را دارد و…

دانلود فیلم The Upside 2017 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی قسمت بالایی (The Upside) فیلمی کمدی و درام محصول سال ۲۰۱۷ کشور آمریکا به کارگردانی نیل برگر است. بازیگرانی چون کوین هارت، برایان کرانستون، گلشیفته فراهانی، نیکول کیدمن، جولیانا مارگولیس، آیا نائومی کینگ، جولی استک‌هاوس و تیت داناوان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم قسمت بالایی با بودجه ۳۷.۵ میلیون دلاری ساخته ‌شده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۱۲۱.۱ میلیون دلاری رسیده‌است. ناگفته نماند که عملکرد هارت و کرانستون در این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است. فیلم قسمت بالایی که نسخه بازآفرینی شده فیلم دست‌ نیافتنی‌ ها به کارگردانی اولیویه ناکاش و اریک تولدانو محسوب می‌‎شود، در سال ۲۰۱۷ در جشنواره فیلم آسپن و جشنواره فیلم هارتلند، موفق به کسب جایزه شده‌است.………. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم غذای شما با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها