صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: تاریخی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: ایرلند ،
کارگردان: Carmel Winters
بازیگران: Dara Devaney ، Hazel Doupe ، Johnny Collins ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم شناور مثل یک پروانه با زیرنویس فارسی فیلم Float Like a Butterfly 2018 با لینک مستقیم

دانلود فیلم شناور مثل یک پروانه با زیرنویس فارسی فیلم Float Like a Butterfly 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد دختری 15 ساله به نام فرانسیس است که در اردوگاه‌های کنار جاده‌ای در روستاهای ایرلند بزرگ شده و زندگی میکند.

دانلود فیلم شناور مثل یک پروانه با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم شناور مثل یک پروانه Float Like a Butterfly 2018 در مورد دختری 15 ساله به نام فرانسیس است که در اردوگاه‌های کنار جاده‌ای در روستاهای ایرلند بزرگ شده و زندگی میکند. فرانسیس علاقه زیادی به بوکسور معروف آمریکایی، محمد علی کلی دارد و مصمم است که در ورزش مشت‌زنی به مقام قهرمانی برسد. اما در این میان جامعه با او به مخالفت پرداخته و در نتیجه فرانسیس با چالش‌های فراوانی در راه رسیدن به هدف بزرگ خود روبرو میشود و…

دانلود فیلم Float Like a Butterfly 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی شناور مثل یک پروانه (Float Like a Butterfly) فیلمی درام، تاریخی و ورزشی محصول سال 2018 کشور ایرلند به کارگردانی کارمل وینترز است که توسط کمپانی‌های Samson Films و Port Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کارمل وینترز به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون هیزل دوپ، دارا دیوینی، جانی کالینز، کیاران برمینگام، کیت استنلی برنان، هیلدا فی، جان جرارد هیلی، جیمی کیرانز، پاسکال اسکات و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 7 سپتامبر سال 2018 میلادی در چهل و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival پخش گردید سپس در 10 می سال 2019 توسط Level 33 Entertainment در کشورهای ایرلند و انگلستان اکران شد؛ فیلم شناور مثل یک پروانه پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 2 جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 6 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین فیلم ایرلندی، بهترین فیلم بلند و بهترین فیلم اشاره کرد؛.. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم هرگز روی برنگردان با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها