صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.8

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Etan Cohen
بازیگران: John C. Reilly ، Ralph Fiennes ، Will Ferrell ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم هولمز و واتسون با دوبله فارسی فیلم Holmes and Watson 2018 با لینک مستقیم

دانلود فیلم هولمز و واتسون با دوبله فارسی فیلم Holmes and Watson 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. کارآگاه شرلوک هولمز و دکتر جان واتسون برای انجام تحقیقات یک پرونده قتل به کاخ باکینگهام می‌روند.

دانلود فیلم هولمز و واتسون با دوبله فارسی با لینک مستقیم

کارآگاه شرلوک هولمز و دکتر جان واتسون برای انجام تحقیقات یک پرونده قتل به کاخ باکینگهام می‌روند. آن‌ها چهار روز برای حل معمای قتل زمان خواهند داشت وگرنه قربانی بعدی ملکه انگلستان خواهد بود…

دانلود فیلم Holmes and Watson 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی هولمـز و واتسون (Holmes & Watson) فیلمی ماجرایی، کمدی و جنایی، محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا به کارگردانی ایتان کوئن است. بازیگرانی چون ویل فرل، جان سی ریلی، ربکا هال، هیو لوری، کلی مکدونالد، رالف فاینز، بیلی زین و استیو کوگان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در سال ۲۰۰۸ اعلام شد که این فیلم قرار است با حضور ساشا بارون کوهن در نقش شرلوک هولمز و ویل فرل در نقش دکتر واتسون ساخته شود، اما در آن زمان، پروژه تولید این فیلم برای مدتی طولانی در بلاتکلیفی قرار گرفت. تا اینکه در جولای ۲۰۱۶، این پروژه با بازیگران فعلی از سر گرفته شد. این فیلم در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۴۱.۹ میلیون دلاری رسیده و در سال ۲۰۱۹، در جشنواره حلقه منتقدان فیلم لندن نامزد دریافت دو جایزه شده است. این فیلم با نگاهی طنزآمیز، ماجراهای جنایی و رازآلود کارآگاه معروف شرلوک هولمز و دستیار وفادارش دکتر جان واتسون را به تصویر می‌کشد……… از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم خانم دولیتل کوچک با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها