صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ، چین ،
کارگردان: Justin Lin
بازیگران: Chris Pine ، Karl Urban ، Zachary Quinto ،
مدت زمان: 98 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم فراتر از پیشتازان فضا با دوبله فارسی فیلم Star Trek Beyond 2016 با لینک مستقیم

دانلود فیلم فراتر از پیشتازان فضا با دوبله فارسی فیلم Star Trek Beyond 2016 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. کاپیتان “جیمز تی کرک” به همراه افرادش از طرف پایگاه ارهارت برای بررسی چندین موضوع سفر خود را آغاز میکنند، اما پس از رُخ دادن اتفاقاتی در یک سیاره‌ی ناشناخته و عجیب فرود می آیند.

دانلود فیلم فراتر از پیشتازان فضا با دوبله فارسی با لینک مستقیم

کاپیتان “جیمز تی کرک” به همراه افرادش از طرف پایگاه ارهارت برای بررسی چندین موضوع سفر خود را آغاز میکنند، اما پس از رُخ دادن اتفاقاتی در یک سیاره‌ی ناشناخته و عجیب فرود می آیند. آنها متوجه می شوند که با یک بیگانه به نام “کرال” مواجه هستند که باید یا او را از میان بردارند یا اینکه با او متحد شوند…

دانلود فیلم Star Trek Beyond 2016 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی فراتر از پیشتازان فضا (Star Trek Beyond) یک فیلم اکشن علمی تخیلی ماجراجویی آمریکایی، به نویسندگی سایمون پگ و داگ جونگ و کارگردانی جاستین لین است. این سیزدهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پیشتازان فضا و دنبالهٔ فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی در سال ۲۰۱۳ است، که بر اساس مجموعه تلویزیونی به همین نام اثر جین رادنبری ساخته شده‌است. کریس پاین و زکری کینتو یکبار دیگر به ایفای نقش کاپیتان جیمز کِرک و فرمانده اسپاک می‌پردازند و همچنین بازیگران قبلی همچون کارل اوربان، سایمون پگ، زویی سالدانا، جان چو و آنتون یلچین در این قسمت نیز حضور دارند….. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم مرد مرده ی مگره با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها