صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.3

imdb

ژانر: بیوگرافی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ، چین ،
کارگردان: Marielle Heller
بازیگران: Chris Cooper ، Matthew Rhys ، Tom Hanks ،
مدت زمان: 89 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم روزی زیبا در محله با دوبله فارسی فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم روزی زیبا در محله با دوبله فارسی فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد رابطه دوستانه فرد راجرز مجری فقید آمریکایی (تام هنکس)، با روزنامه‌ نگاری معروف به نام تام جونود است….

دانلود فیلم روزی زیبا در محله با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم تماشایی یک روز زیبا در محله A Beautiful Day in the Neighborhood در مورد رابطه دوستانه فرد راجرز مجری فقید آمریکایی (تام هنکس)، با روزنامه‌ نگاری معروف به نام تام جونود است که نشان میدهد این دو شخصیت سرشناس چگونه با یکدیگر آشنا شدند و…

دانلود فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی روزی زیبا در محله A Beautiful Day in the Neighborhood 2019 فیلمی بیوگرافی و درام محصول سال ۲۰۱۹ کشورهای آمریکا و چین به کارگردانی ماریل هلر است که توسط کمپانی Big Beach Films منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز میکا فیتزرمن بلو و نوح هارپستر برعهده داشته و بازیگرانی چون تام هنکس، متیو ریس، کریس کوپر، سوزان کلچی واتسون، ماریان پلانکت، انریکو کولانتونی، وندی مکه‌نا، تامی بلانچارد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم که براساس رویدادهای واقعی و با الهام از مقاله “می توانی بگویی… قهرمان؟” نوشته تام جنود در سال ۱۹۹۸ ساخته شده است اولین بار در ۷ سپتامبر سال ۲۰۱۹ و در چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش جهانی رسید و سپس در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ توسط سونی پیکچرز در کشور آمریکا اکران شد. این فیلم پس از حضور در جشنواره های بین المللی متعدد موفق شد برنده ۶ جایزه و نامزد دریافت ۶۴ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن ها میتوان به نامزدی یک جایزه اسکار، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا اشاره کرد؛ فیلم روزی زیبا در محله پس از اکران، مورد ستایش منتقدان فراوانی قرار گرفت و نقدهای مثبتی را از سوی آن ها دریافت کرد…….. از فیلم های پیشنهادی ما : برای دانلود فیلم تپه های بهشت با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها