صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1400
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: حامد آهنگی
بازیگران: حامد آهنگی ،
مدت زمان: 67 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود برنامه حامد آهنگی فصل دوم – دانلود شب اهنگی و محمدحسین کنعانی زادگان – برنامه shabahangi فصل دوم

دانلود برنامه حامد آهنگی یکی از ترندترین برنامه های تاک شو ایرانی می باشد. فصل دوم این برنامه با اجرای متفاوت حامد آهنگی یکی از جذاب ترین برنامه های شو ایرانی می باشد. دانلود برنامه شباهنگی به شما این امکان را می دهد که حسابی سرگرم شوید و از لحظات خود لذت ببرید. حامد آهنگی یکی از متفاوت ترین و قوی ترین مجریان ایرانی است. این تاک شو ایرانی از فیلم نت هر هفته در وب سایت ایزی ببین پخش می شود.

دانلود فصل دوم برنامه حامد آهنگی – دانلود برنامه شب اهنگی فصل دوم

شب آهنگی برنامه‌ای با رنگ هیجان و خنده با اجرای حامد آهنگی و حضور مهمان‌های محبوبی است که از دیدنشان لذت خواهید برد. و هر هفته شاهد دیدن کی از هنرمندان در وب سایت ایزی ببین هستیم. صل دوم برنامه شب آهنگی اولین بار با حضور حمید هیراد و مصطفی راغب پخش شده است و…

دانلود برنامه shabahangi فصل دوم

حامد آهنگی بازیگر و کمدین ایرانی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی و دارای مدرک لیسانس و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است؛ این بازیگر از سال ۷۳ کار خود را در زمینه بازیگری و اجرای استندآپ و نمایش های تئاتر شروع کرده و از سال ۸۱ از طریق شبکه باران وارد تلویزیون شد و در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است؛ حامد آهنگی یکی از کمدین های ایران است که کارش را با فوتبال در انزلی آغاز کرد ولی خیلی زود توانست یکی از بهترین کمدین های ایران تبدیل شود؛ او در جدیدترین فعالیت های خود در مسابقه شب‌های ها مافیا یکی از بازیگران و شرکت کنندگان این رئالیتی شو بود؛ فصل اول برنامه ترکیبی شب آهنگى با اجرای حامد آهنگى و تهیه کنندگی محمد صابری با حضور چهره‌هاى محبوب کشور از هفته دوم فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد؛ پخش فصل دوم این برنامه پرطرفدار نیز از آذر ۱۴۰۰ آغاز گردید؛ متقاضیان حضور در برنامه به عنوان تماشاگر، با مراجعه به اپلیکیشن ۷۲۴ مى‌توانند ثبت نام کنند؛.. وبسایت ایزی ببین هر برنامه تاک شو را به صورت مجزا با نام مهمان بارگذاری کرده است تا به راحتی بتوانید قسمت دلخواه را دانلود کنید. برای دانلود با تعرفه اینترنت نیم بها می توانید از وبسایت ایزی ببین اقدام نمایید.

ژانرها