صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1401
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: سعید آقاخانی
مدت زمان: 56 دقیقه
رده سنی: به بالا
قسمت آخر سریال راز بقا ❤️ – دانلود سریال راز بقا قسمت 1 تا 18 با کیفیت HD – سریال راز بقا

سریال راز بقا سریال جدید و جذاب و البته پرستاره خدمت علاقه مندان به سریال و نمایش خانگی هستیم. این سریال جذاب که به تازگی ارایه شده است. از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می شود. این مجموعه ساخته تینا پاکران یکی از کارگردانان رکورد دار ایرانی است. دانلود سریال سعید آقاخانی بدون سانسور و با کیفیت های متنوع فقط در وبسایت رسمی ایزی ببین .

دانلود سریال راز بقا – قسمت آخر بدون سانسور The Secret of Survival

بزرگ ترین کشف بشریت در راه است…!

دانلود سریال راز بقا تمامی قسمتها با کیفیت HD

سریال راز بقا (The Secret of Survival) سریالی کمدی، اجتماعی، درام و خانوادگی به کارگردانی سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1400 است که تهیه‌کنندگی آن را نیز سید مصطفی احمدی برعهده دارد؛ همچنین نویسندگی این سریال نیز برعهده امیر وفایی بوده است؛ یکی از اولین سریال‌های کمدی نمایش خانگی که در سال 1401 منتشر خواهد شد، مجموعه راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی است؛ سعید آقاخانی بعد از کش و قوس‌های فراوان و کنسل شدن ساخت سریال «شاخ آفریقا» سرانجام نخستین سریالش را برای شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین برد؛ این سریال درباره جوانی به نام رحیم با بازی بهرام افشاری می‌باشد؛ سعید آقاخانی نیز ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حال بعد از فوت او هوای پسرش را دارد؛ حسن معجونی هم نقش برادر رحیم را در این مجموعه به عهده دارد؛ راز بقا سریالی با مضمون اجتماعی با رگه‌هایی از کمدی است؛ سعید آقاخانی که پیش از این فیلم‌ها و سریال‌های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته، این بار با راز بقا به سراغ قصه‌‌ای درام رفته‌ است؛ جالب است بدانید در تهیه و تولید سریال راز بقا تعداد زیادی از عوامل «نون خ» حضور دارند؛ امیر وفایی نویسنده سریال نون خ همراه با هدیه بازوند و سیروس میمنت از جمله عوامل مشترک این دو سریال هستند؛ با توجه به سابقه همکاری موفقیت‌آمیز آقاخانی و وفایی در سریال «نون خ» و همچنین چهره‌هایی که در مجموعه «راز بقا» ایفای نقش کرده‌اند، این سریال یکی از آثار کنجکاوی‌برانگیز نمایش خانگی در سال جدید خواهد بود؛.. از سریال های جذاب دیگر پیشنهاد ما دانلود سریال خاتون می باشد. هنرمندان سریال راز بقا : بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان

دانلود قسمت آخر سریال راز بقا

دانلود قسمت آخر سریال راز بقا همین حالا می توانید به صورت حلال و با کیفیت های مختلف از روی سرور های پر سرعت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است تعرفه دانلود نیز به صورت نیم بها می باشد. همچنین اخرین حضور ارشا اقدسی در دانلود شباهنگی به شما پیشنهاد می شود.

ژانرها