صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.3

imdb

ژانر: مستند ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: فرانسه ،
کارگردان: Gregory Monro
بازیگران: Malcolm McDowell ، Michel Ciment ، Stanley Kubrick ،
مدت زمان: 76 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند کوبریک به روایت کوبریک با زیرنویس فارسی مستند Kubrick by Kubrick 2020 با لینک مستقیم

دانلود مستند کوبریک به روایت کوبریک با زیرنویس فارسی مستند Kubrick by Kubrick 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  در این مستند دیدنی سفری نادر و به یاد ماندنی به زندگی و فیلم های استنلی کوبریک افسانه ای خواهید داشت…

دانلود مستند کوبریک به روایت کوبریک با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

در این مستند دیدنی سفری نادر و به یاد ماندنی به زندگی و فیلم های استنلی کوبریک افسانه ای خواهید داشت و روایتی از گذشته دیده نشده و همچنین مصاحبه های کشف نشده وی را شاهد خواهید بود.

دانلود مستند Kubrick by Kubrick 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

مستند سینمایی کوبریک به روایت کوبریک Kubrick by Kubrick 2020 به کارگردانی Gregory Monro ؛ محصول سال 2020 کشور فزانسه می باشد، که با داشتن ژانر مستند و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Stanley Kubrick, Michel Ciment, Malcolm McDowell توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم من انتقام هستم با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها