صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.9

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: George Paul Csicsery
بازیگران: George Paul Csicsery ،
مدت زمان: 60 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند مریم میرزاخانی با دوبله فارسی مستند Secrets of the Surface 2020 با لینک مستقیم

دانلود مستند مریم میرزاخانی با دوبله فارسی مستند Secrets of the Surface 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. مریم میرزاخـانی متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۵۶ بود که ۲۳ تیر ۱۳۹۶ بر اثر سرطان درگذشت.

دانلود مستند مریم میرزاخانی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مریم میرزاخـانی متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۵۶ بود که ۲۳ تیر ۱۳۹۶ بر اثر سرطان درگذشت. وی ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه استنفورد بود. میرزاخانی در سال ۲۰۱۴ به خاطر کار بر دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضاهای پیمانه‌ای آنها برنده مدال فیلدز شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است. وی تنها زن و اولین ایرانی برنده مدال فیلدز است. این مستند به بررسی زندگی و کار ریاضی مریم میرزاخانی که یک ایرانی نخبه بود می پردازد. نهاد زنان سازمان ملل در سال ۱۳۹۸ به معرفی ۷ دانشمند زن تأثیرگذار دنیا پرداخت که در میان آن‌ها نام مریم میرزا‌خانی ریاضی‌دان ایرانی هم به چشم می‌خورد.

دانلود مستند Secrets of the Surface 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستند سینمایی مریم میرزاخانی Secrets of the Surface 2020 به کارگردانیGeorge Paul Csicsery ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون George Paul Csicsery توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم 2067 با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها