صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

ژانر: مستند ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2016
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ، چین ،
کارگردان: Chuan Lu
بازیگران: Claire Keim ، John Krasinski ، Xun Zhou ،
مدت زمان: 79 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند متولد چین با دوبله فارسی مستند Born in China 2016 با لینک مستقیم

دانلود مستند متولد چین با دوبله فارسی مستند Born in China 2016 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.فیلم متولد چین شما را به مناطق وحشی و دورافتاده کشور پهناور چین می‌برد، مناطقی که تاکنون عده بسیار کمی از افراد به آن سفر کرده‌اند…

دانلود مستند متولد چین با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم متولد چین شما را به مناطق وحشی و دورافتاده کشور پهناور چین می‌برد، مناطقی که تاکنون عده بسیار کمی از افراد به آن سفر کرده‌اند. این فیلم در ادامه بررسی سه گونه جانوری مختلف، شما را به وحشی‌ترین نواحی سیاره زمین می‌برد تا لحظاتی را شاهد باشید که تاکنون در هیچ یک از فیلم‌های حیات وحش به نمایش در نیامده است. یک خرس پاندای ماده، توله در حال رشد خود را به شیوه‌ای تربیت می‌کند که برای زندگی مستقل در طبیعت آماده شود. یک میمون طلایی دو ساله که پس از تولد خواهر تازه متولد شده خود احساس تنهایی می‌کند، به گروهی از میمون‌های آواره ملحق می‌شود. یک پلنگ برفی ماده باید توله‌های خود را در یکی از خشن‌ترین و ناآرام ترین محیط های سیاره زمین بزرگ کند. این فیلم مستند تماشایی، تصاویری دیده نشده از مناطق وسیع کشور چین را به نمایش در می‌آورد.

دانلود مستند Born in China 2016 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

مستند سینمایی متولد چین Born in China 2016 به کارگردانی Chuan Lu ؛ محصول سال 2016 کشور امریکا و انگلیس و چین می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون John Krasinski, Claire Keim, Xun Zhou توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود مستند شامپانزه با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها