صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: بیوگرافی ، مستند ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Joshua Y. Tsui
بازیگران: Ernest Cline ، Paul W.S. Anderson ، Warren Davis ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند سکه بنداز Insert Coin 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود مستند سکه بنداز Insert Coin 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد استدیوی معروف بازی سازی Midway Games است که مفهوم بازی های زنده را به دنیا ارائه کرده و با ساخت بازی های جدید به درآمد میلیاردی در این زمینه رسیده است.

دانلود مستند سکه بنداز با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این مستند دیدنی در مورد استدیوی معروف بازی سازی Midway Games است که مفهوم بازی های زنده را به دنیا ارائه کرده و با ساخت بازی های جدید به درآمد میلیاردی در این زمینه رسیده است. از سویی دیگر نیز ساخت بزرگ ترین بازی های دنیا مانند مورتال کامبت (Mortal Kombat)، ان بی ای جام (NBA JAM) و غیره مورد بررسی قرار گرفته و…

دانلود مستند Insert Coin 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

مستند سینمایی سکه بنداز Insert Coin 2020 به کارگردانی Joshua Y. Tsui ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر مستند در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Paul W.S. Anderson, Ernest Cline, Warren Davis توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم زمان شکار با دوبله فارسی  اینجا کلیک نمایید.

ژانرها