صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Clive Oppenheimer Werner Herzog
بازیگران: Clive Oppenheimer ، Simon Schaffer ، Werner Herzog ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند سنگ آسمانی با زیرنویس فارسی مستند Fireball: Visitors from Darker Worlds 2020 با لینک مستقیم

دانلود مستند سنگ آسمانی با زیرنویس فارسی مستند Fireball: Visitors from Darker Worlds 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد شهاب سنگ ها و ستاره های دنباله دار است و تاثیر آنها بر آیین های باستانی و سایر تاثیرات فرهنگی و جسمی که بر روی زمین داشته اند….

دانلود مستند سنگ آسمانی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم مستند Fireball 2020 در مورد شهاب سنگ ها و ستاره های دنباله دار است و تاثیر آنها بر آیین های باستانی و سایر تاثیرات فرهنگی و جسمی که بر روی زمین داشته اند و این مستند کاندیدای جایزه بهترین گویندگی در جشنواره بین المللی Critics’ Choice Documentary Awards در سال 2020 شده است. ورنر هرتسوک کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر، کارگردان اپرا و تهیه‌کننده آلمانی است. او از فیلمسازان نسل جدید آلمان به‌شمار می‌آید. آثار او از سوی محافل هنری بسیاری مورد ستایش قرار گرفته‌اند.

دانلود مستند Fireball: Visitors from Darker Worlds 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

مستند سینمایی سنگ آسمانی Fireball: Visitors from Darker Worlds 2020 به کارگردانی Werner Herzog, Clive Oppenheimer ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر مستند و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Werner Herzog, Clive Oppenheimer, Simon Schaffer توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سقوط با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها