صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.9

imdb

ژانر: بیوگرافی ، مستند ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Garrett Bradley
بازیگران: Fox Rich ، Laurence M. Rich ، Rob Rich II ،
مدت زمان: 7.8 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود مستند زمان Time 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود مستند زمان Time 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درباره ی زنی است که برای آزادی شوهرش از زندان تلاش می کند..

دانلود فیلم زمان با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

مستند زمان Time 2020 در مورد زنی مبارز به نام فاکس ریچ است. او کارآفرین و مادر شش فرزند است که دو دهه گذشته را صرف تلاش برای آزادی شوهرش راب از زندان کرده است. راب در حال گذراندن مجازات ۶۰ ساله به جرم سرقت مسلحانه از یک بانک در اوایل دهه ۹۰ میباشد. حال کارگردان این مستند سعی کرده است تا خاطرات شیرین فاکس و راب و همچنین تلاش آن ها برای غلبه بر جدایی های بی پایان را به تصویر کشیده و…

دانلود فیلم Time 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

مستند سینمایی زمان Time 2020 به کارگردانی Garrett Bradley ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا،  می باشد، که با داشتن ژانر بیوگرافی در کنار داستانی هیجانی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Rob Rich II, Fox Rich, Laurence M. Rich توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.9 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم اخراج با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها